יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

טלפון שבור



(סיפור שהמצאתי לנדב החמוד, שרוצה לככב בכל הסיפורים)


בוקר אחד, יצא נדב מהחדר ואמר לאבא: 

"אבא תראה אותי ,  אני אביר אמיץ!"

"מיץ ?" ,  שאל אבא,  "אתה רוצה מיץ פטל , חמוד שלי?" , ואבא הגיש לנדב את הכוס : "הנה קח לך מיץ פטל"

באותו רגע, נכנסה אמא הביתה.

"מיץ פטל ?"   היא שאלה, "מיץ פטל הארנב?  איפה הוא ? אני מחפשת אותו מהבוקר, הוא ודאי שוב ברח אל מתחת למיטה בחדר שלנו"

בדיוק באותו רגע, נכנסה ליבי הביתה:  "מי נכנס מתחת למיטה ? החתול מהחצר? תנו לי, אני כבר מומחית בזה".

זחלה ליבי אל מתחת למיטה של אמא ואבא. 

זחל גם נדב אחרי ליבי אל מתחת למיטה של אמא ואבא.

בדיוק באותו רגע, הגיע איתי הביתה ושאל : "איפה האחים שלי?". 

"אנחנו מתחת למיטה" , קראה ליבי,  "בוא תעזור לנו".

נכנס גם איתי מתחת למיטה.

שאל איתי  :  "למה אנחנו מתחת למיטה ?"

אמרה ליבי :   אנחנו מנסים להוציא את החתול שנכנס מתחת למיטה.

אמרה אמא:    חתול ?  מה פתאום חתול, אני אמרתי שמיץ פטל הארנב נכנס מתחת למיטה.

אמר אבא:   מיץ פטל הארנב ?   מה פתאום ארנב,  אני מזגתי מיץ פטל לנדב כי הוא ביקש מיץ...

אמר נדב:  מיץ ?  מה פתאום מיץ ,  אני בסך הכל אמרתי לאבא שאני אביר אמיץ ... 

תגובה 1: